En lång to do-list är slut!

En slitsam torsdag är snart slut och både Clint och jag har sjunkit ner i soffan/hundkorgen och pustar ut. 

Dagen började ju tidigt imorse, klarvaken 05.10 men jag låg kvar och filosoferade tills Victors klocka ringde. Den tidiga starten har ju gjort att jag har hunnit med väldigt mycket! 

Storstädning av huset, putsat alla fönster utvändigt, fikat med mamma, tvättat två maskiner tvätt, bakat franska våfflor, tagit en långpromenad i skogen och spenderat ca 3 timmar med att rensa i trädgården. 
Man skulle ju önska att man kunde spendera en ledig dag med att göra ingenting men jag har nog både en och två slängar av ADHD 😆 Nu är det gjort iallafall och fint blev det! 

Den här killen är inte mycket till hjälp i trädgården, han solar eller sover mest!

Franska våfflor innan ugnen

Nu är jag helt slut och är överlycklig att klockan är 20.00 så man får krypa ner i sängen snart 😊 
Imorgonbitti kommer V hem och då står ett gympass på schemat till att börja med.
Tisdagens värk i höften har ju gjort att det bara har blivit ett pass än sålänge den här veckan men nu kör vi igen!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0