Där har det gått en vecka!

Nu är det onsdag igen! Det har visst gått en vecka sen sist. Påskhelgen bjöd på en massa trevligheter där höjdpunkten definitivt var långfredagen då vi hade ca 20 vänner hemma på inflyttningsfest. Både Victor och jag hade jätteroligt och det hoppas vi att ni andra också hade! 
Jag har sorligt nog bara en bild från kvällen. Eller egentligen har jag sju men det är på samma objekt, nämligen dom här två finingarna som fastnade på bild på Biz dansgolv! 

Vem behöver fler bilder när man har den här? 😉 
Det finns en anledning till att jag har sju bilder på dom, kamerakvinnan verkar inte ha varit i sitt esse direkt! 😉
Men tillslut så! 

Annars har vi hunnit med middag hos Karina och Per, fika hemma hos oss med pappa & co och sen även påskmiddag hos mormor och morfar. 

Nu är en ny jobbvecka i full gång. Igår sov jag som en stock. Dom dagarna jag är ensam hemma får jag ställa klocka så att jag inte försover mig till jobbet som startar 22.00 😁 
Jag somnade direkt när jag kom hem från jobbet, 08.00 och sov tills klockan ringde 18.00. Jag ägnade större delen av förmiddagen till att gå i sömnen dock.. 
Men idag är Victor hemma så då ska jag försöka rulla ur sängen lite tidigare. Vi har ju tänkt att premiärgrilla någon kväll den här veckan på våran nya grill! 

Nehe, som den skoälskare jag är så sitter jag just nu och funderar på exakt HUR sugen jag är på att klicka hem dom är pjucksen..
Dom är ju väldigt fina och man måste ju ändå ha skor på fötterna? ☺️ 
Vi går ju mot barfotatider! Den bästa skotiden på året! 😃 det lovas 18 grader på lördag! Jag kan inte riktigt tro på det än men hoppet lever! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0