Conversepremiär!

Härliga tider! Ikväll kör jag på converse och skinnjacka! Det betyder vår! Jag skulle dock inte bli förvånad om det är vitt utanför fönstret igen innan april är förbi.

Helgen är här och det går inte direkt att missa det när man kommer till stora torget i Linköping. Här är det nämligen uteserveringspremiär! Fullt med folk överallt! 

Just nu sitter jag och fönstershoppar lite (skärmshoppar?) Det är tur att dom här mintgröna finingarna inte finns i storlek 37. Då hade jag nog inte kunnat hålla mig. 
Det här står överst på önskelistan just nu.
Skorna är från Sugarfree shoes och är så fina! Jag tror faktiskt att man blir lite lyckligare i fina skor! 

Mattan och krukan skulle bli perfekt ute på altandäcket. 


So true! 😊

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0