Arbetsam onsdag

Idag har jag jobbar hårt här hemma! 
Storstädat huset, åkt två vändor till soptippen, rensat och organiserat förrådet och bakat åtta pajer.
Den här lilla högen åkte till tippen plus två gigantiska kartonger som stod i carporten. 

Efter allt slit idag så var det väldigt välkomnande när mamma kom och fikade. Världens bästa mamma hade med sig påskägg! Både till mig och Virre. Mitt fina står nu på marmorbrickan i köket och väntar på att bli uppätet! 
Mamman hade även med sig en annan present från henne och min morbror (va bortskämd jag är nu känner jag.. Undra om jag verkligen är så snäll så jag förtjänar allt fint jag får?) 
Hon hade med sig ett fårskinn från Tranås Skinnberedning.


Det ligger nu på cementbänken i köket och det blev verkligen så himla fint!! 

Nu är det läggdags för Clint och mig! Vi har precis sett på finalen av Biggest loser. Imorgon kommer Victor hem igen och sen står nog träning och påskmiddag på schemat.
Godnatt! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0