3 timmar 2 finnar 1 nagellack

Japp, nu är det tre timmar kvar av jobbveckan! Och veckan till ära har jag fått två fina finnar! En mitt mellan ögonen (som vanligt, det är lika bra att jag blir hindu) och så en I NÄSAN! Satan vad ont det gör!! Jaja, sålänge finnarna kommer som ett brev på posten och legitimationen måste upp vid trissköp så kan jag lägga åldersnojan på hyllan! ☺️

Mitt nya nagellack har blivit en riktig favorit! Det är nästan lika fint som det från loréal som jag fick av mamma i somras som inte verkar finnas i sortimentet längre..

Har man nagellack ca 360 av årets dagar så är det roligt att hitta något som är bra! 
Dags att göra det sista på jobbet och sen är det hem mot sängen! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0