Redan torsdag

Tiden springer iväg! Veckorna springer iväg! Idag var lägenheten med i Corren Bostad och på söndag och måndag är det dags för visning! Så den mesta lediga tiden har gått till att greja och dona här hemma! 

Men lite annat har vi hunnit med också! 
För drygt 1 vecka sedan var vi och firade Linus som har blivit 18 år! 

Härligt att det fortfarande är sommar ute på dagarna. 

Idag har vi ätit lunch med Korre på Nyfiket och satt på uteserveringen i solen! 

Ryggen krånglar mest hela tiden och kan svänga från att jag knappt kan gå till att det känns helt bra. 
Eftersom jag inte kan springa (typiskt nu när jag äntligen har tagit mig igenom milen!) så hänger jag med min bättre hälft till gymmet istället. 
På tal om den där bättre hälften så fick jag ett nytt fint träningslinne av honom i måndags! 

I tisdags var vi i Tallboda och fick äntligen mysa med lilla söta Ebba! En riktig gostjej! Och hennes föräldrar, Helena och Ronnie fick vi ju också krama på! Vi kommer snart igen, nu är ni ju TRE som vi kommer att sakna! 

Igår var jag i Boxholm och träffade ett annat charmtroll, lille Sam! Vi var ute på en promenad, Clintan, jag, Mia, Gino,Mysan och lille Sam! Ett riktigt gäng! Sam springer snart för egen maskin, så söt att man kan äta upp honom! 

Snart kommer mamma och Påhl på lite fika. Jag har bakat, två sorters frallor, knäckebröd och blåbärsformar här hemma idag så det blir perfekt att det kommer lite fikagäster som kan hjälpa till med uppätandet! 

Det var nog allt so far. Vi har för en gång skull (förutom visningarna..) en helt oplanerad helg :) så vi får se vad det blir av den! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0