Livet rullar fort

Att köpa ett hus var lätt, att sälja en lägenhet är lite mer tidskrävande. Victor och jag har grejat som tusan men igår var fotografen hemma och tog alla bilder till försäljningsannonsen! 
Jag hoppas att det blev bra! 

Jag var hemma hos farmor i lördags och hämtade lite böcker. Jag fick med mig en riktig tio-poängare som Victor och jag har skrattat åt på kvällarna

Äktenskapets etik och hygien, vad varje gift kvinna bör veta.

Så har ni slut på bra litteratur så är det här ett hett tips ;) 

Mycket nyttig information som t.ex. 
- är en man otrogen är det kvinnans fel 
- att bli sjuk är en svaghet som kan tränas bort 
Sist men inte minst
- om ett barn skapas i ett okärleksfullt ögonblick blir det ett missfoster. 

Stackars farmors farmor Olga som fick den här boken! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0