Du&Jag

3 dagar efter vår 3-årsdag så köpte jag och Victor en liten gemensam grej. Inte så liten förresten, ett hus! 
ÄNTLIGEN har vi hittat ett hus efter oändligt många husvisningar och budgivningar. 
Så i januari flyttar vi ca 500 meter till ett parhus. 

Jag tror inte riktigt att vi har hunnit smälta det riktigt än, allt gick så fort! Från första visningen till att huset var vårt tog det mindre än en vecka. 
Någonting som inte kommer att gå lika fort är tiden fram till januari, just nu känns det är oändligt långt dit.

Huset är jättefint både på in- och utsidan så alla snickarkunniga i släkten kan pusta ut, det blev inget "renoveringsruckel " som Victor kallar dom.
Jag är så glad att vi har hittat ett hus som båda verkligen tycker om, här kommer vi nog att trivas som fiskar i vattnet!
Men egentligen spelar ju huset mindre roll, det är det faktum att jag får bo med världens finaste kille som är det viktiga! 


4-årsdagen tar vi och firar i HUUUSET!! ;) 


Kommentarer
Postat av: Pia

Åhhh GRATTIS!! Äntligen :) vad kul att ni fick det!! Kramar

2014-09-04 @ 04:05:54
Postat av: Fia

Tack Pia! I vinter får det bli en ny tjejkväll i Mjöööölby ;)

2014-09-04 @ 09:19:51
Postat av: Korre

Wohoooo!! :-D

2014-09-04 @ 11:39:08
Postat av: Pia

Haha absolut!! :) Tjejkvällar i Mjölby är de bästa!! :D

2014-09-05 @ 15:59:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0