Bättre lördagar har man haft!

Idag fyller Henrik 30 år så där är mina vänner och festar loss! 

Här är en bild som jag tog på Henke på hans födelsedag 2007, alltså hans 23-års dag! Det känns faktiskt som att det var igår. 


Och den här är tagen knappt en månad tidigare, på Korres 18-års dag som firades i Halmstad. 


Grattis fina HH på 30-årsdagen, jag önskar jag kunde varit med! 

Men själv så jobbar jag och har haft en mindre bra dag på jobbet, so far. En man har nämligen kissat i våran papperskorg. Hyggligt! Så jag torkar kiss och mina vänner är på 30-års fest! Not nice for Fia :( 

Victor jobbar det här dygnet så innan jobbet så kollade jag på reprisen av hela Sverige bakar och så städade jag lägenhet. Rensade avlopp också.
Så sammanfattningsvis så har jag haft roligare lördagarna i mitt liv! 

Tur att Tilde och bikarbonat (bästa avloppsrensare som finns!) kunde skänka lite glädje till den här gråa lördagen..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0