Torsdag

Veckan man är ledig har en förmåga att gå himla fort! I wonder why? ;) 
I tisdags var vi och firade fina mormor som fyllde 74 år. Här kommer en snygg trio! 

Igår hämtade jag den här nya kompisen


Min gamla 5:a har haft en hård tid, trasigt glas, trasig av/på-knapp och trasig kamera. Jag har nyss bytt bank pga husköpet, det vill säga nya bankkonton, bankkort och koder. Och nu en ny telefon utan kontakter (förutom Korre som mystiskt dök upp ensam i nya telefonen!) Men snart har jag nog fått ordning på alla autogiron, koder och appar som fattats. Eller nja, Victor har, thank you! 

Nu är det kaffedags! 



Kommentarer
Postat av: Korre

Haha mig blir du inte av med så lätt!

2014-10-16 @ 21:41:04
Postat av: Fia

Det känns tryggt ;)

2014-10-17 @ 07:28:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0