Livet utan sociala medier

Nu är det snart ett halvår sedan som jag tog bort mina konton på Facebook och instagram. Om vi ska dra en slutsats av detta så är den att  behöver jag åka och köpa mig en almanacka! Jag har ju bommat världens finaste Pias födelsedag och det är INTE okej! Förutom att jag inte längre har en hjälpreda att komma ihåg när folk fyller år så är livet ganska behagligt här utanför samhället. 
Förlåt igen fina Pia! 


Igår kom det rolig post hem till oss! Ett tackkort från den här fina familjen <3 

Det pryder nu kylskåpet på Kungsvägen! 
Min lördagnatt har hittills börjar väldigt lugnt, jag tvivlar på att det kommer hålla  i sig särskilt länge men hoppas går ju! 




Kommentarer
Postat av: Pia

Ha ha vad gullig du är! Jag lovar att påminna dig om du missar det nästa år igen :P

2014-10-13 @ 11:16:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0