Det trodde ni inte va?

Men här är jag! Bäst jag lägger upp ett inlägg så att min mor slutar tjata på mig ;) 
Jag har varit sjuk men det börjar äntligen att ordna till sig. Min familj delade broderligt med sig av sina förkylningsbaciller och min kropp plockar ju gärna upp alla baciller som finns! 
Men nu så! 

Igår bakade jag lite bullar till farmor och mormor 
Kardemummabullar blev det den här gången 



På min lediga vecka försöker jag få in 4 träningspass eftersom jag inte tränar något alls den veckan jag jobbar. Så idag körde jag ett ben- och magpass med den här mannen 

Nu ska vi äta hämtmat (för att kompensera för den höga kaloriförbrukningen på gymmet!) tillsammans med Emma, Fredrik, Per och Karina. Det blir nog lite vin och en spelomgång också! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0