Blått är flott!

Sista natten är här och det är välbehövligt den här veckan. Har varit jättetrött idag men jag fick pizza till kvällsmat (frukost?) och det bedrog till att den här sega söndagen blev lite bättre! 


Sitter och äter lite blåbärskvarg och tittar ner på min fot som har en liknande färg faktiskt. Den blir visst bara fulare och fulare. Den gör i alla fall inte ont lägre så då får den va hur ful den vill. 

Va har hon gjort nu tänker ni?
Jo, det ska jag berätta! Jag har ramlat i trappen på jobbet. Påväg upp tappade jag balansen och föll pladask rätt ner i stentrappen. Inte nog med det, det fanns ungefär 40 vittnen till spektaklet. Japp! 40 pers som såg hur jag föll som en padda! Kan det bli värre? Ja det kan det! Jag kom nämligen inte upp heller för att jag hade fastnat med foten. Så jag låg där och splattrade tills jag tillslut kom på fötter, högröd i ansikten och med en värkande fot. 10 poäng till mig! Det var inte särskilt gött att trycka ner den här foten i en gummistövel när jag skulle hem heller kan jag lova! 

Mitt liv i ett nötskal! 

Tre och en halv timme kvar, sen ska jag hem och sova en stund innan jag börjar njuta av min lediga vecka som innehåller 74-årskalas, avtackningsmiddag för Fumiko och sist men inte minst, tjejkväll!! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0