Tisdag.. eller onsdag kanske?

Frankfurt har nog bommat att vi har vintertid. Vi skulle ha ett driftstopp 01.00 och några timmar framöver men dom tjuvstartade och stängde ner hela mitt system vid midnatt. 
Vilket betyder att jag har mycket att göra när det hoppar igång, vilket jag hoppas blir snart! 

Sålänge roar jag mig med säsong 2 av bron. Toppenserie! 


Läste den här tidningen nu på jobbet 

Allvarligt talat, om man nu ska ge ut en tidning om HUNDAR, kanske man ska  se skillnad på en fransk bulldog och en mops?

Nehe Frankfurt! Rappa på med mitt bokningssystem så jag kan sluta störa mig på tryckfel! 



Kommentarer
Postat av: angie <3

stor saknar min fia!! Kan du skicka ditt nr har inte de kvar. prövade ringe ett nr men kom inte fram <3 du har ju ingen face längre. hittade detta genom bdb. har ej vart inne där på 4 år. hoppas allt är kanon! massa kramar Angelica

2014-11-05 @ 11:46:03
Postat av: Fia

Ååh! Längesen är vad det är Angelica!! Jag är visst lite svårnådd nu förtiden har jag hört från fler håll. :P Jag har nyss bytt mobil så jag har inga nummer till folk heller! Men här kommer mitt mobilnummer: 072-31 01 388
Stor kram min underbara norrlänning!! <3

2014-11-06 @ 00:21:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0