Redo!

Imorse var vi uppe med tuppen (ja, eller ett par timmar efter) och åkte ner till Götevi för att lösa Melodikrysset. Farmor, farfar, Erik, Carro, Victor och jag. Behöver jag säga att det blev full pott? :) 
Farmor och farfar i het diskussion om vem det var som sa det rätta svaret på det klassiska verket först. 

Nu har jag öppnat en cider och väntar på min skjuts.
Det känns lite märkligt att sitta partyklädd och redo att åka och festa klockan 15.00 men nu är det ju så att återträffen börjar klockan 18.00 på värdshuset och vi måste ju hinna med en förfest innan det! Så snart bär det av mot Boxholm!! 

Paljetter och skyhöga klackar! Fia i ett nötskal! 



Nu kör vi! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0