Inga tårar!

Jag mår alltid lite dåligt innan jag ska gå till frisören. Blir det för mörkt? För ljust? För kort? Va lugg en dålig idé? 
Idag blev det inga tårar! Jag är supernöjd! Det blev precis som jag hade tänkt mig med kalla, nästan gråa, slingor. 

Det är lite klurigt att fånga på bild.. Det är lite ljusare och gråare än på bilden. 

Nu ska vi snart hoppa in i köket och förhoppningsvis gå därifrån med en tre-rätters! Vi får ju finbesök idag! Ronnie , Helena och Ebba kommer hit! 

Dukningen och efterrätten är klar. Så blir maten bara skit så har vi ju det viktigaste iallafall, Mud cake! Den hemkokta kolasåssen ska på bara, sen är den redo att avnjutas! 
Idag har jag på mig nya t-shirten som Black Hawks har tryckt upp och säljer till förmån för barncancerfonden! 



Ingen kan göra allt men alla kan göra något! 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilka snygga koppar du har!

2014-11-14 @ 06:24:50
Postat av: Fia

Tack så mycket! Dom är gjorda av Jeanette Bennich som har Linnefors Krukmakeri och finns i alla möjliga färger och former!

2014-11-14 @ 13:20:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0