Huset

Det här är snart vår nya hall. Som ni ser så sitter det en Josef Frank-tapet som liknar en stor spya, i hela hallen. Jag har ogillat den från första stund men ju mer jag ser av den i inredningstidningar, ju mer hatar jag den! 
Den må kosta nästan 900:-/rullen, den måste ner! 


Senast såg jag den i veckans nummer av Leva&Bo 

Jag är relativt öppensinnad när det gäller inredning men är det någonting jag inte tål så är det 50/60/-tal. Jag hatar starka färger, stringhyllor, teakmöbler och allt med stora blommor! Dom tidigare ägarna verkar dock ha haft en förkärlek till just detta. 

Jag längtar efter att få göra huset till vårt! Drygt två månader kvar tills flyttlasset går. Tänk om man kunde snabbspola .. 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag älskar stringhyllor 😍

2014-11-07 @ 11:52:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0