Veckans sista natt

Lördagkvällen och natten var verkligen toppen! 12 tjejer blev vi som först åt middag på Härlig pasta i Norrköping. Jag åt en skaldjurspasta som var helt fantastisk! Nästan lika fantastisk som tjejernas sällskap :) 

Kvällen fortsatte till T3 och senare till Hugos. När dansandet drog igång vid 01 så tog Pia och jag den blivande mamman och åkte hem! Väldigt imponerad att hon orkade vara med så pass länge :) lite imponerad av mig själv också som ramlade in hemma klockan 03 efter att ha sovit ca 4 timmar under lördagen. 

Världens finaste Helena! 

Två glada PiaFia 


Josefine och Helena inne på Hugos. 

Ja, det var fyra av oss, dom andra 8 brudarna fastnade visst in på kort! 
Men jag hittade den här bilden från Rom och där tror jag faktiskt alla är med (förutom den fantastiska fotografen då)

Tack för en otroligt trevlig kväll, jag hoppas på en repris snart! 

Drygt två timmar kvar av sista natten sen ska jag åka hem och tvätta, städa och efter det blir det en tur till sjukhuset med farmor och Korre! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0