Solig lördagmorgon

En löparentusiast skulle säkert tycka att det inte finns något härligare sätt än att börja en solig lördagmorgon med en löparrunda. Jag är ingen entusiast, dessutom är jag ärlig så jag ska tala om för er att det inte finns så många värre sätt man kan börja en lördag på.. MEN nu är det överstökat och då känns det ju faktiskt ganska skönt. 

Nu ska vi ta tag i resten av dagen, fotboll klockan 15 och middag inne i Linköping med Ronnie och Helena ikväll. Det blir nog en alldeles perfekt lördag, trots den svettiga starten ;) 

Förresten, någon som vet vem den här mannen är, som stod och dammsög lägenheten när jag kom hem, bara sådär? Och vart har han gjort av Victor?? 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0