Fullt upp

Helgen försvann snabbt! I fredags var vi och grillade hos Per och Karina och i lördags skjutsade jag mina kära vänner ut till Hackerryd på lite partaj. 
Här på jobbet har det också varit full rulle, solsken och lönehelg är ju alltid en given hit! 
Ser fram emot en ledig vecka och hoppas att solen tittar fram även denna vecka, nu när jag har sovit mig igenom dom senaste 7 soliga dagarna! :/ 

Clintan har chillat i solen hela veckan.. Det är lätt att läppen fastnar när man har underbett :)

Grillat och glass, det bästa med sommaren? Calippos nya kommer helt klart vara en favorit i sommar! 

Har även hunnit fira världens bästa mamma såhär på mors dag! Vi var hos mormor och morfar allihop och åt mat och jordgubbar! 

4 timmar kvar innan 7 dagar ledigt! :) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0