På hemmaplan igen!

Nu så är vi tillbaka igen! Och vi blev inte nedskjutna av terrorister den här gången heller. Veckan gick fort, för fort! Men det är skönt att vara hemma hos Clintan igen, man saknar verkligen den där lille rackarn! En eloge till min mor som faktiskt har varit riktigt lugn och fin under hela resan! 
Vi har faktiskt tagit riktigt mycket kort för en gång skull så här kommer några som fanns i min mobil.
Ett glatt gäng påväg: 

Victors och mitt rum med terass och en inte så pjåkig havsutsikt! 




Victor och jag tyckte att vi bodde på ett stort hotell förra gången men det här var nog tusan ännu större med 8 olika byggnader med hotellrum, 3 pooler, 6 jacuzzi, 2 saltvattenlaguner, en privat sandstrand och en massa restauranger och kafféer. Det gick till och med en liten buss på området man kunde åka med :)

Försökte ta en bild på hotellet men det var förstort för att få plats! 

Vi har snorklat i lagunerna och röda havet är ju verkligen en klass för sig, vilka fiskar! Det är nästan så man skulle vilka haft en undervattenkamera

Fia är redo för ett dyk! 


Här är det matdags!


Grabbäng i poolen 

"Frukosten är dagens viktigaste mål" får jag sån här frukost varje dag är jag beredd på att hålla med! 

Tumme upp för Egypten, vi kommer snart tillbaka! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0