Midsommardagen

Vi hade en riktigt rolig kväll igår! Vilket har resulterat i en ganska så trött Fia idag. Som tur är så har vi ju en hund som inte heller tackar nej till att ligga i soffan och ta det lugnt, så det har vi gjort idag!

(Vi har faktiskt städat också, så inte bara latat oss). Victor gick till jobbet imorse så han kommer hem först imorgon.
Bilderna från igår kommer imorgon då en del finns på Victors telefon tror jag. 
Men det här var mitt bidrag till kvällens middag: tårta, bröd och snaps 
Snapsen blev väldigt god faktiskt så dom får vi göra fler gånger! 

I torsdags var vi ju i Ullared och bästa köpet vi gjorde där var en råsaftcentrifug. Jag pressade juice imorse (det behövdes en vitaminkick för att vakna till idag!) jag körde äpple, nektarin, jordgubbar och ingefära och det blir verkligen himmelskt gott! 


Det är verkligen värt det extra besväret!

Nu släcker vi lampan här hemma! Godnatt! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0