Gooodmoooorgon!

Victor studsade upp till jobbet imorse men Clint och jag blev visst kvar i sängen, till tio! :) skööönt! 
Påtal om att sova så fungerar min nya klocka helt fantastiskt! 
Här är en bild från i natt 

Det vita på bilden är sömn, det ljusgröna är låg aktivitet dvs sittande eller stående. Det turkosa är gång. Som ni ser har jag varit uppe två gånger och gått mellan 24-06. Vid 06 var jag uppe och drog ner rullgardinen och flyttade över till Victor sida av sängen när han gick upp ( min sida var ockuperad av en fyrbent, söt, snarkande varelse).
Men vid halv tre vet jag inte vad jag har gjort? Får ringa till Victor sen och se om han vet vad jag har styrt med. 
Jag har gått i sömnen i flera år och det är så skönt att kunna se om jag har varit uppe och knallat eller om jag har sovit. Speciellt när jag är ensam hemma eller sover borta. Världens bästa present! 

Igår var vi på vift nästan hela dagen, lunch i Vadstena och födelsedagskalas för Victors Farfar Per-Åke. 

Idag står tvättstuga och löpning på schemat! 

Sitter just nu och dricker upp morgondrinken som idag består av jordgubbar, vattenmelon, själkselleri, Green detox och chaifrön. Mums! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0