Gårdagens inredningsfynd

Köpte ett smyckesskrin och två ljuslyktor på Haga hem igår. Blev helt kär i smyckesskrinet och har letat länge efter ett sånt. 
Det rymmer hur mycket som helst! 





När vi kom hem igår och hade packat upp allt så sa bad Victor mig att hämta en Coca Cola till honom i kylskåpet. Det gjorde jag men när jag skulle lämna den till honom så sa han bara "seriöst Fia?" Jag fattade ingenting, "Var det inte en Cola  du skulle ha?" Victor skrattar bara och säger att jag ska hämta en till, och ÖPPNA ögonen. 
Jag traskar tillbaka till kylskåpet, lite sur. Vad är det med honom? Öppnar kylskåpet igen och då ser jag att precis brevid Colahyllan ligger det en Velvet Smooth!  Jag har letar efter en sån jättelänge men den har varit slut överallt! Han är överraskningarnas man den där Victor, och jag har nu världens lenaste fötter! 



Då ska vi hoppa igång den här regniga lördagen då! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0