Årets värsta vecka

Den hade vi förra veckan och förhoppningsvis blir årets kommande veckor så mycket bättre! 
När Clintprinsen äntligen blev bättre framåt torsdagen så blev jag sämre. Min rygg är värre än någonsin. Ena sekunden så känns det nästan helt bra och jag känner mig fånig som har klagat överhuvudtaget. Några timmar senare kan det göra så ont att tårarna forsar ner. I lördagsmorse kom jag hem från jobbet och efter mycket om och men så tog jag mig i säng. 
Där blev jag fast. Jag kunde inte röra mig och det är ju nästan en panik som infinner sig. Victor kom hem och stoppade i mig lite värktabletter och värmde en dyna. Efter drygt två timmar somnade jag och på eftermiddagen kunde jag hoppa ur sängen igen och åka och jobba.

Jag har till och med bytt ut mina jobbpumps mot gympadojjor, då kan ni förstå hur illa det är! 
Nu sitter jag här i soffan, har varit uppe sen 04.30, och kollar på Hela Sverige bakar. Klockan 11.00 har jag en tid hos sjukgymnasten. Rolig start på semester :/ 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0