Uppe med tuppen

Vaknade första gången vid 04.50 men då tittade jag och Clintan på varandra och i samtycke så slog vi ner våra huven på kuddarna igen. Men vi 06.00 hoppade vi upp och satte en bröddeg. 
När jag skulle ut och kissa Clintan så hade jag slängt på mig träningskläderna men kikade på termometern innan jag gick ut och såg att det bara var 15 grader ute så jag tog närmsta tröjan (vilket råkade vara Victors) och  traskade ut. När jag kom tillbaka in och såg mig själv i spegeln så tänkte jag att det är tur att det inte är så mycket folk ute klockan 06.00. Ser ni Fia? Det är huvudet och benen som sticker fram i den gula tröjan! 
:) 

Morgonens bakning resulterade i ett brytbröd som jag tänkte ta med mig till Tallboda och så några russinbullar till frukosten. 



Ett axelpass på gymmet och ett par timmar på bryggan har vi hunnit med hittills. Nu ska vi snart glida mot Linköping och uträtta lite ärenden innan det vankas grillning! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0