Måndag 14 Juli

Den är slut sedan länge egentligen men inte för mig. Jag har drygt två timmar kvar av min "måndag" innan jag ska landa på kudden hemma. Jag är så fruktansvärt trött idag! Såhär trött har jag inte varit sen nån natt tidigt i våras tror jag. Sov alldeles för lite innan jag åkte och jobbade. Jag har städat lägenheten, rensat bland våra papper och pysslat med bilförsäljning idag. Min Peugeot ska ju säljas och jag la  ut den på blocket..i 13 minuter. Efter det fick jag ta bort annonsen igen för att jag blev totalt nerringd! 23 olika nummer hann att ringa på dom där minuterna! Så förhoppningsvis blir den såld imorgon (eller idag, blir det ju.. alltid lika snurrigt) 

Efter bilförsäljningen så tror jag att vi visst skulle ut och äta med Rasmus och Sanna ! Vardagslyx! 

Annars idag har jag kollat på en gammal film, sömnlös i Seattle. Ibland känns det som att filmerna var bättre för! 

Pigg , pigg, pigg som morbror J hade sagt. Ett par timmar kvar bara! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0