Söndagslycka!

Söndagnatten är här och det är veckans sista natt! Om 4 timmar väntar 1 veckas ledighet och den här veckan har jag verkligen längtat efter måndagmorgon.
 
Jag missade Bron när den gick på tv men har kollat på serien nu i efterhand och den var ju riktigt bra! Efter ett par avsnitt så börjar man ju till och med vänja sig vid all danska.
Det är som min danska kollega säger, danska är inte ett språk, det är en halssjukdom! '
 
Nu är det bara att vänja om sig till norska för nu tänkte jag kolla på Varg Veum-filmerna, hoppas att dom är bra!
 
 
 
Min lediga vecka är fullspäckad! Dock bara roliga saker så jag tror att årets första lediga vecka kommer bli super!
Förra året åkte vi till Ullared den 7 januari och var nästan helt ensamma, om vi skulle ta och klämma in en favorit i repris?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0