Sista natten

Den här veckan får jag njuta av att jag lämnade mina härliga vänner på nyårsafton för att jobba! Jag får nämligen plocka ut den ledigheten senare och i helgen är det dags :) 
Så det här är min sista natt och nu är jag ledig länge! (10 nätter för att vara exakt! Hihi) 

Om drygt 1 timme går jag av och ska då hem och sova en stund, sen är det gymmet som gäller! 

Igårkväll hände något som inte händer så ofta, jag lagade mat! Med lite assistans av Virre givetvis, jag tror inte han vågar lämna mig själv i köket.. 
Det var riktigt gott iaf! Sötpotatis, paprika, och vanlig potatis i ugn, svampsås och en köttbit. Min matlagning är som att skrapa Triss, plötsligt händer det! Lika spännande är det också och oftast blir resultatet en besvikelse! Ha! Så kan det va!


God natt/ god morgon och trevlig helg! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0