Natt nummer tre

Veckan rullar på! Å det händer både det ena och det andra! 

Igår ville Sigge komma ut, Micco och Roppans lilla pojk! Stort grattis till er båda! 
Igår är då i tisdags, den 14:e eftersom jag fortfarande är inställd på onsdag :) i eftermiddag vid 16.00 DÅ är det torsdag! 

Men det var inte bara glada nyheter igår, morfar var tvungen att opereras. Mina kära mor- och farföräldrar får minska på ambulansfärderna nu, jag vill ha er hemma och friska! Men förhoppningsvis får morfar åka hem till mormor snart! 

Nu har jag precis klickat hem ett par nya jobbskor (+ lite annat, givetvis) det är det farligaste med nattarbete, man har för mycket ledig tid framför datorn! 


Igår när Victor och jag jobbad båda två så var våran lilla korv hemma hos Emma och Signe. Den här söta bilden tog Emma på dom 

Två små tända ljus, det lugnet varade nog inte så länge! :) 

2 timmar till, sen är det läggdags! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0