Måndagsmorgon!

Då var den lediga veckan slut och den har gått fort den här gången! Men vi har hunnit med mycket. Hälsat på morfar och mormor, sen har vi haft besök av farmor och Emma. Torsdagsmiddag på stan med två finingar! Och helgen har sprungit iväg den med, tjejkväll med Korre och Emma, fyraårskalas och igår hade vi hela min familj här på tacos och planerade den kommande semesterresan! 

Tre pass på gymmet har vi hunnit med också och idag har jag gjort ett fjärde! 
Jag börjar bli en riktig hurtbulle! Jag är lite imponerad att jag tog mig dit trots att min PT jobbar idag! 

Nu tar jag och Clint och kryper ner framför det 200:e avsnittet av Rederiet! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0