Lugnet efter stormen

Sådär, nu börjar alla nyårsfirare krypa ner i sina sängar och lugnet är åter! 

Min nyårsafton har varit jättebra! Det var givetvis skittråkigt att åka och jobba idag när mina kära vänner festade vidare men jag hann med en helt underbar 3-rätters tillsammans med dom först! 

Kvällen till ära hade jag en liten hatt! Är det nyår så är det! :) 



Festblåsan åkte på! 


Kvällens "värdinnor" Emma och Korre hade fixat och gjort det jättefint och maten var som sagt underbar! 


Tre snygga partygrabbar! 

En väldigt suddig bild på förrätten som bestod av tre olika snittar 

Huvudrätten var helstekt oxfilé med italiensk potatiskaka och två olika såser 


Och sist men inte minst sorbé i ett champangebad

Två glada nyårsfirare! 

Dom här två finingarna har idag varit förlovade i 4 år!  Världens bästa! 😘


Sist men inte minst, ett kort på världens finaste man som jag älskar mest av allt! 

Hoppas ni alla fick en superstart på år 2014! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0