Jag vann!

I Ekeby syförenings jullotteri som fina farmor har anmält mig till. Jag vann en fruktkorg! 

Jag vinner aldrig! Det enda jag har vunnit hittills i mitt 26åriga liv är Kalle och 1000:- på Kappahl när jag spelade Bingolotto med mormor och morfar. Dom två vinsterna inföll nog ungefär samtidigt för sådär en 20 år sedan! 

Imorse gick jag av sista natten. Efter det åkte jag hem och sov fyra timmar och fortsatte sedan till gymmet där jag gjorde ett personbästa! Jag sprang 8 kilometer på 45 min. Mitt mål är ju att springa milen under timmen och nu är jag nära! 

Sen har vi hunnit med att få besök av Emma och Signe, och själva gjort ett besök i Götevi och sedan lite köttbullar och potatismos-middag på det! 

Men snart slår jag igen mina ögon för idag! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0