Söndagmorgon

Verkligen dags att gå upp. Jag har varit som ett vandrande lik dom senaste dagarna. Trött, hängig och ont i kroppen. Fruktansvärt irriterande!
Vi hade en mycket trevlig dag på Liseberg igår! Jag åkte till och med en ny karusell! Hang hai tror den hette.
Men på eftermiddagen började de att regna och inte så lite heller! Mina tår var som vita russin när vi kom tillbaka till bilen. 
Här kommer lite bilder från spelhallen
Grabbarna grus kör rally

Korre åker slalom, med bravur! 

Jag och Emma skulle rida men Emmas häst åt bara upp pengarna. Men min galloperande iallafall! 


Full fart framåt! 


Nu ska vi åka till stugan och hämta prinsen. Sen ska vi stanna i Götevi hos farmor och farfar. 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0