Familjekväll i soffan

Imorgonbitti ska vi ta Volvon och återigen styra mot västkusten. Denna gång till Göteborg och Liseberg. Så ikväll ligger vi hemma i soffan hela familjen. Victor spelar tv-spel, jag surfar (läs beställer kläder) och Clintan..ja, va styr han med egentligen? Han är nog trött på Victors skjutande och har därför krypit in och gömt sig. 

Två jackor kommer snart hem till mig :) 



Mycket nöjd! Den sista nöp jag i inne på Vero Moda i Falkenberg och ville väldigt gärna ha den men 700:- tyckte jag var lite saftigt för en jacka som jag inte "behöver". Nu rear dom den på hemsidan! 1-0 till Fia! 

Snart läggdags så att jag orkar upp imorgon. Jag var ingen morgonmänniska INNAN jag började jobba natt och jag är DEFINITIVT ingen morgonmänniska nu! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0