Familjen Hjertquist

Nu är bröllopet över och herr och fru Hjertquist kan pusta ut ;) 
Dagen blev väldigt lyckad trots att vädret inte var på topp men vad gör det!! 

När brudparet anlände stod gästerna redo med en välkomstdrink som serverades i glasburkar

Linnea och Linus


Nyanlänt brudpar med världens sötaste lille prins! 
Dom var så otroligt fina alla tre, och speciellt Mysan såklart som hade en superfin klänning och en helt underbar brudbukett


Jag och min fiiiiina Victor!!

Jag och min vapendragare ;) 


Första dansen som gifta 


Vimpeln som jag knopade ihop blev faktiskt väldigt bra :) 


Den superfina dukningen


Tårtan var "to die for" men det är ju dom flesta tårtorna som kommer i min väg! 
Jag åt två bitar + rosen :) (det fanns totalt 6 tårtor så ni kan vara lugna, jag åt inte upp dem enda rosen..)
Brudparet på tårtan var väldigt passande ;)


Tack igen för att vi fick vara med och dela er dag, frågar ni mig så blev den helt perfekt! <3

Nu är det en timma kvar av nattveckan, när den är slut så ska jag åka till Ica Maxi och handla och sen är det dags för sängen! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0