17 augusti

Idag är det ingen vanlig dag för det är Korres 25-årsdag!! HURRA HURRA HURRA! 

Idag har vi styr med lite av varje. Igår fiskade vi kräftor så dom har vi varit och lämnat hos mamma och Påhl idag. Förra året kokade vi själva men det är ganska mycket bestyr med det så vi lämnar gladeligen bort dom! 
Mamma skickade den här bilden förut

Påhla kan sitt kräftkokeri! Ser riktigt smarrigt ut. 


Annars idag har jag knäckt 17 öl 

Jajamän! Det är vad jag kallar söndag! 
Skämt o sido så har jag hällt ut 17 öl som har hunnit gå ut! Vi måste dricka i snabbare takt helt enkelt! :) 

Nu ikväll när jag hade gjort mina SI-ledsövningar kom min PT och la sig i och tyckte att vi skulle göra sit-ups också. Så nu har vi varvat magträning med tv-spelande. Nya Rayman är dagens investering! 



Det var den söndagen! Godnatt! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0