Världens finaste vän

Igår vaknade jag på dåligt humör. Dödstrött efter ha sovit tre timmar efter jobbnatten, men på måndagar är det ju dygnsomställning som gäller. 
Victor sa att jag hade fått rolig post som kanske kunde muntra upp. Jag gick ut i köket och mumlade att det är väl statistiska centralbyrån som har skickat en j*vla enkät för hundraelfte gången som dom vill att man ska fylla i.. men så var det inte! 
Det var ett brev från Mia med ett armband i som hon har gjort till mig <3 jag blev så glad att jag nästan började gråta! Min fina vän! Jag vet att ni trivs som fiskar i vattnet där uppe i storstadstrakterna men jag skulle göra vad dom helst för att ha er här istället! 
Tusen, tusen tack! Nu sitter det på handleden och gör mig glad varje gång jag ser det :) 


Idag har vi haft fullt upp! 
Bakat, putsat fönster, handlat och rastat Signe.
Två busar på skogspromenad 

På eftermiddagen har vi haft fikagäster, närmare bestämt mamma, påhl, mormor och morfar. 
Å dom hade med sig påskpresenter! 
Påskägg
Och påskblomma 

Tack snälla för det och tack för hjälpen med kakätandet, nu kan jag baka nytt ;) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0