Skärtorsdag

Påsken 2014 har startat! Clintan och jag har haft en riktigt mysig torsdag. Vi började med att stryka och hänga upp dom nya gardinerna i matrummet och vardagsrummet. Nu är det vår och ljust och fint här hemma! 
Sen bakade jag en butterkaka som jag tog med hem till farmor. 
Svarta kläder är dåliga bakningskläder, iallafall om man heter Fia.. 


Clint och jag passade på att gå på en långpromenad nere i Götevi innan vi fikade med farmor och farfar. 

Nu ikväll har vi hälsat på husse och dom andra brandmännen på stationen och nu sitter vi i soffan och väntar på att veckans höjdpunkt ska börja, Badhotellet! 

Imorgon blir det påsklunch hos svärföräldrarna och sedan lite festligheter på kvällen! 

Glad påsk!! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0