Kanelbulletisdag

Provade ett nytt bullrecept idag som jag fått av mamma och bulldegen blev så fin att jag nästan inte ville baka ut den! Den låg där på bänken, len som en barnrumpa och utstrålade kärlek! Har jag blivit mentalsjuk? Lite kanske, men det var en FIN deg! 




Tog med hälften av bullarna till mormor och morfar och tog en kopp kaffe tillsammans med dom. Den andra hälften slängde vi in hos farmor på vägen. I våran frys ligger dom bara och blir gamla ändå! 

Tanken var att jag skulle sprungit idag men det kunde jag glömma. Min SI-led? ligger på sniskan igen och idag har jag knappt kunnat gå. Dom stegen jag har tagit har varit en blandning av en 90-årings och en anka. Men det brukar inte vara långvarigt så det är förhoppningsvis bättre imorgon. 

Nu ligger vi i soffan och kollar på fotboll, eller Victor kollar, Clintan och jag chillar.. Mest Clintan.. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0