Veckan som gått

Varannan vecka i mitt liv är ju inte särskilt spännande, 65 timmars nattjobb ger inte så mycket utrymme till att vara social. 
Men lite har vi hunnit med ändå! 
I söndags var vi på ännu en påskmiddag, hemma hos mamma och Påhl. 
Dom fick med lite blommor, påskbukett nr 2, med en mammatwist: 


Inte mindre än 3 löparturer har det blivit i det underbara vädret! (Lite surt att behöva sova bort den här soliga veckan som varit) Det går tungt att springa! Men förhoppningsvis blir det fler rundor nästa vecka så kanske jag kommer igång igen!

I fredags blev det grillpremiär med Per och Karina! 

Och idag har vi varit i Väderstad och kollat på lite fotboll. 
Korre och Clintan myser i kvällssolen


Nu är det söndagkväll med lite hämtmat innan jag ska åka iväg och jobba veckans sista natt! 


Efter maten ska jag gå och knäcka upp några äggvitor som ska få stå och gotta till sig över natten. Nu med näsan i bakträsket vet att det är Macarons på gång :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0