Har hon dött?

Ne, jag är bara trött och sjuk. Hela veckan har bestått av födelsedagsfirande och snor. Det ena väldigt mycket trevligare än det andra. Men feber, snor och ont i halsen har resulterat i sängläge så jag kan bli kvitt skiten. 
Victor har sett till att det inte går någon nöd på mig och har köpt smågodis och inredningstidning, med andra ord det bästa tänkbara! 

Han har dessutom köpt två silikonmattor till bakplåtarna! Jag har ägnat en hel del timmar åt bakning dom senaste dagarna och macarons speciellt. Dom små franska j*vliga bakverken tar kraft att göra men jag tror att det kan underlätta med dom här silikonmattorna för att bevara fukt och stänga ute en del av ugnsvärmen. 
Bara jag blir piggare ska det bakas igen! Jag älskar när det är lite klurigt att baka, då känns det så mycket roligare när man väl lyckas!
 
Här är veckans bakresultat:Vaniljhjärtan, dammsugare, och hallonmacarons. Å så lite matbröd också som inte fastnade på bild. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0