Vilken torsdag!

Jag kunde ju givetvis inte somna om imorse så jag gick upp klockan 4 och började baka saffranskransar. 

Klockan 7 åkte jag till simhallen och simmade 1 km på 25 minuter, och det var trots flertalet, knappt flytande, gubbar ivägen!

Efter det har jag hunnit med Mobilia, måla farmors farstu, lunch hos farmor, blomsterhandeln med mamma, och fika hos mormor och morfar. Dessutom har jag haft ett litet projekt i köket som har resulterat i fyra olika chokladpraliner som nu står i kylen :) 

Tyvärr är mina förbannade utslag tillbaka. Dom blossade upp nu ikväll och  jag ser hemsk ut, lagom till helgen som är fullspäckad! 
Satan. 

Frågan är ju bara om det är kloret i simhallen eller om jag kanske har stressat lite mycket dom senaste dagarna. Mina enkla middagsbjudningar har ju en förmåga att skena iväg en aning :P 
Man kanske inte MÅSTE ha hemmagjorda praliner.. Men men, sån är jag!
Nu skiter jag i resten och tar det imorgon istället, så kanske utslagen känner för att försvinna! 


Kommentarer
Postat av: Mia

Keep it simple för Guds skull! Vi är glada bara av att vi är bjudna, krävs inte mkt mer än så :D

2013-11-28 @ 21:22:42
Postat av: Fia

Du vet ju hur jag är men jag ska försöka ;)

2013-11-29 @ 06:36:35
Postat av: Mia

Jo jag vet men ändå :)

2013-11-29 @ 09:48:36
Postat av: Mia

Jo jag vet men ändå :)

2013-11-29 @ 09:48:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0