Underbara inredning!

När jag fyllde 25 så hade mina fina arbetskollegor samlat ihop till ett presentkort på EPOK i Linköping och i fredags tittade jag in där och såg att dom hade en ljusstake som jag länge velat ha. Så jag slog till på två! Nu ska jag bara stoppa något fin i boxarna också, lite granris kanske, nu när advent snart är här :)
Nästa vecka är jag ju ledig och kommer nog gå och småpyssla hela veckan inför advent! Jag sätter gärna fram ljusstakarna ett par dagar innan advent för att sen slänga ner dom direkt efter nyår.
 

Dom här glasen och silverbrickan fyndade jag på loppis, och så här så brickan ut med höstpyntning
 
 
Jag använder nagellack 24/7 och eftersom jag står mycket framför datorn och slår på ett tangentbord större delen av min arbetsdag så är det skönt att hitta ett lack som håller mer än 1 dag.
Pieces, säljs på bland annat Vera Moda, har ett superlack för 39 spänn! Det sitter som berget och jag brukar bara behöva fylla i det 1 gång under min arbetsvecka.
Finns i massa av färger, jag har det bland annat i rosa och blått.
 
 
Nu är det fyra timmar kvar av min natt sen ska jag hem och ha familjemöte med min sambo som också slutar jobba då. Vi var på husvisning i måndags.. att buda eller att inte buda, det är frågan!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0