Svarta bestik

Jag har länge velat ha nya bestik och helst då svarta. Jag har fått för mig att livet skulle bli lite roligare med svart bestik, det skulle dessutom bli en otroligt snygg dukning mot vårat stora vita bord :)
 
Jag har skrivit tidigare att jag verkligen gillar Doroteas svarta bestik men då dom kostar 1400:- för 8 delar (fyra knivar och 4 gafflar) tycker jag att det är en smula i överkant!
 
Men nu har jag hittat ett set med 24 delar för samma pris, dvs 1400:- från Rba, darksteel. Mycket snygga!
Inte lika snygga som Dorotea MEN 3 gånger så billiga!
 
Nu när mitt absoluta favoritprogram Hela Sverige bakar (eller, delad förstaplats med "En plats på landet") är slut så är jag väldigt lycklig över att "Hela England bakar" har börjat :D Strålande!
 
Det är nästan lika bra som svenska varianten och även om Tilde är toppen så är Englands programledare ganska festliga dom också!
 
Så nu väntar jag med spänning tills på torsdag klockan 21!
 
Nu ska jag be en liten bön för att lördagsgästerna som skakar rumpa på Harrys är rara och trevlig när de kommer tillbaka och ni andra får ha en trevlig söndag!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0