jobbsällskap

Jag har haft sällskap här på jobbet ikväll i form av franska vattenhunden Alice! Hennes husse och matte skulle äta på restaurangen och Alice var inte helt nöjd med att vara ensam uppe på hotellrummet så hon fick hänga med mig i receptionen.
 
Har ni inte provat Saturnus glögg så tycker jag att ni ska göra det! Den finns i lite udda smaker, minst sagt. Hallon&lakrits, delikatoboll och päron. Mycket goda! Väldigt söta men ju sötare saker är här i världen, desto bättre ;)
 
Förra veckan som jag jobbade fick jag en flaska årets glögg av en av våra stamgäster. Den var också väldigt god! Det är alltid roligt med uppskattning, nu när jag jobbar natt så träffar jag dom ju inte lika ofta.
 
Fyra timmar kvar av fredagen, sen är det lördagmorgon! Det betyder 1 vecka kvar tills mina fina vänner kommer på middag! Njut av att äta den här veckan som är kvar för sen är ju risken stor att ni alla ligger matförgiftade ;) Ne, skämt å sido så ska jag nog lyckas slänga ihop något. Jag får väl ta hjälp av min kära sambo annars, han som är lite mer van bland grytorna!
 
Tjingeling då och trevlig lördag!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0