Stort hat mot allergi och studenter

Hatet är ungefär lika stort mot båda! Mina ögon har svullnat upp igen och jag ser banne mig inte klok ut. Till råga på allt så har jag fått stå ut med ett jäkla liv från torget där studenter har fjollat runt i sina ohyggligt fula overaller. Gästerna har inte kunnat ta sig varken till eller från hotellet för att det har gått en kortege genom stan med hemnabyggda vagnar. Jag är helt säker på att vi skulle slippa att jobba till 75 års ålder om studenterna skulle ta tag i sina liv lite tidigare. Utbildningarna skulle kunna halveras om studenterna ägnade lika mycket tid till att faktiskt STUDERA som dom gör till annat trams!

Så, nu har jag fått det ur mig!

När jag kom hem så hade min kära sambo gjort egen mjukglass(!) köpt en favvo-tidning och en påse godis. Så även om livet fortfarande är lite tråkigt så är det i alla fall avsevärt mycket bättre hemma med min Victor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0