Fullt upp!

Dåligt bloggat här men det har inte funnits tid! Igår kväll så var vi och grillade hemma hos mamma och påhla. Vildsvin och älg serverades, mycket gott! Och en supergod cheesecake till efterrätt.

Idag fick vi börja dagen med att åka till valla djurklinik för våran lille älskling blev dålig. Spydde, skakade och yrade runt och var hellustig. Han ville inte ens ha skinkan vi dinglade framför näsan på honom. Sen började det komma utslag överallt. Han hade fått en allergichock men mår nu mycket bättre efter en kortisonspruta. Ja, sådan matte sådan hund!

Nu på eftermiddagen har vi fikat ihop med Angelica, Jon och lilla Joline! Har inte träffat min efterlängtade norrlänning på två år! Alldeles för lång tid!

Tog ju tyvärr inga bilder idag men jag hittade en gammal bild på mig och min norrlänning!

Nu blir det filmkväll!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0