Detta eviga kliande

Tänk om jag kunde få vakna upp till mitt riktiga ansikte imorgon, vad glad jag skulle bli! Mamma och faster har varit hemma och fikat idag på förmiddagen och hade med sig lite krämer som jag ska smörja med. Det känns mycket bättre nu än när jag vaknade imorse men det är ju fortfarande långt ifrån bra. Inte nog med att jag ser fruktansvärd ut så gör det ju så ont! När jag kom ut duschen imorse var jag tvungen och kolla mig i spegeln och kolla om huden fortfarande fanns kvar för det "brann" i hela ansiktet.
Gnäll, gnäll, gnäll...


Det går nog över tills jag gifter mig!
I natt sover jag på hotellet men imorgon eftermiddag då tar jag helg!

Så här mysigt hade vi det en kväll förra veckan hemma i tvsoffan. Clintan och Victor snarkade ikapp!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0