Toppen måndag!

Inga hål! Det är nog första gången jag besöker tandläkaren och kommer ut lycklig! Dessutom hade jag inte varit där på tre och ett halvt år så besöker blev dessutom nästan gratis! :D

Victor kom med en present till mig i lördags och jag river ivrigt upp den men blir lite besviken när jag ser att det är Skilda världar säsong 8...
" tack älskling, men den här har jag ju redan :( "
Victor spelar med och beklagar sig för att det blev fel men sen börjar han se lite lurig ut och jag drar då ut boxen och ser att han har lurat mig och tagit mitt gamla fodral och lagt säsong 9 i! Lycklig tjej som har kollat för fullt här mellan jobbpassen i helgen.

Har varit lite risig och börjar känna av en bihålsinflammation. Jag har dock tjuvstartat en egen behandling med nässpray och känner mig bättre idag.

Övrigt idag så har vi roat oss med en tupplur på soffan, bakat Rollo/äpplemuffins och varit på kalas.

Nu ska vi kika på film och sen börjar vi våran jobbvecka imorgon med sovmorgon! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0